Spel instuif Scoutinggroep D’n Hartel

Zaterdag 30 juni 2018 van 13.00 tot 15.00 uur sluit scouting D’n Hartel haar seizoen af op de Schans in Terheijden.

Het scoutingseizoen stond bol van de activiteiten. De welpen beleefde een spannende dropping in het donker. De scouts liepen meerdere hikes en de explorers namen deel aan de Time Challenge van scouting Oudenbosch. Maar ze deden meer dan lopen. Er werd gekampeerd, geknoopt, gestookt en veel gespeeld. Scoutinggroep D’n Hartel sluit haar seizoen af met een evenement waarin alles van het seizoen terug komt.  Tijdens dit evenement kan iedereen mee doen, ook als je geen lid bent van  scouting. Er zullen veel verschillende spelletjes te doen zijn tijdens deze spelinstuif. Je kan op elke moment meedoen. Naast de spelletjes is er ook informatie te vinden over scouting D’n Hartel. Wij verzorgen elke week een variërend programma voor kinderen vanaf 5 jaar op ons Honk. Een programma met sport, spel en scoutingtechnieken zoals vuur maken, hout hakken en oriëntatietechnieken. Benieuwd wat er te gebeuren staat? Kom dan langs en laat je uitdagen!

Your comment